Wskazówki SEO 15 dla początkujących, które uzyskają Ranking witryny w 2020

Witamy w świecie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)!

Zobacz nasze usługi SEO

Jako początkujący SEO możesz czuć, że masz ogromną ilość do nauczenia się, zwłaszcza gdy algorytm Google wykorzystuje więcej niż czynniki rankingowe 200 do rangi treści. Skupienie się na podstawach SEO może jednak pomóc zbudować silny fundament, który zmieni cię w eksperta SEO.

Zacznij uczyć się podstaw SEO z tymi 15 porad SEO dla początkujących. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o SEO, pobierz nasz darmowy przewodnik SEO. Lub przejrzyj nasze centrum zasobów dla wszystkich rzeczy SEO, aby stać się profesjonalistą SEO!

1. Potwierdź (i uzupełnij) swój profil Google Mój Biznes

Zanim zaczniesz badać słowa kluczowe lub pisać znaczniki tytułu zacznij od Google Moja Firma.

Google Moja Firma przykład dla Porady SEO

Google Moja Firma to bezpłatny publiczny profil lub aukcja, która pojawia się w odpowiednich wynikach wyszukiwania w Google. Prawdopodobnie widziałeś Profile Google moje firmy podczas badania marki, wyszukiwania miejsca do jedzenia lub znajdowania wskazówek dotyczących konkretnej lokalizacji.

Zgłaszanie (lub tworzenie) Twojej oferty Google Moja Firma umożliwia dostarczanie Google, a także użytkownikom, natychmiastowych informacji o Twojej firmie. To jest szybkie i łatwe do zastrzeżenia swoje konto, zbyt, więc zrobić to jedno z pierwszych zadań SEO.

Gdy już posiadasz swój profil, zoptymalizuj go, dodając następujące informacje:

Imię i nazwisko, adres i numer telefonu (NAP)

Godziny pracy

Adres URL strony internetowej

Odpowiednie kategorie, takie jak " restauracja”

Krótki opis tego, co robi Twoja Firma i dlaczego jest wyjątkowa

Zdjęcia

Jeśli masz jakieś nadchodzące wydarzenia, możesz dodać je do swojego profilu Google Moja Firma.

Aby uzyskać najlepsze wyniki z Google Moja Firma, pozostań aktywny na nim. Odpowiadaj na opinie użytkowników, udostępniaj posty na temat wydarzeń i ofert firmowych, włącz wiadomości tekstowe, Aktualizuj godziny pracy firmy na święta i nie tylko.

2. Słowa kluczowe o długim ogonie a słowa kluczowe o krótkim ogonie

Słowa kluczowe są istotną częścią optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Jeśli chcesz, aby ludzie znaleźli Twoją witrynę (i jeśli chcesz, aby Twoja treść zajmowała pozycję w wynikach wyszukiwania), musisz znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, określić intencję wyszukiwania użytkowników szukających tych słów kluczowych i włączyć je do metatagów i treści.

Przed zbadaniem słów kluczowych ważne jest, aby przejrzeć różnicę między długim i krótkim ogonem:

Słowa kluczowe o długim ogonie: słowo kluczowe o długim ogonie to trzy do czterech słów, takich jak " jak toczyć sushi.”

Słowa kluczowe o krótkim ogonie: słowo kluczowe o krótkim ogonie to od jednego do dwóch słów, takie jak " sushi rolls.”

Jeśli zaczynasz SEO dla witryny, chcesz skupić swoje badania słów kluczowych na długich ogonach słów kluczowych. Słowo kluczowe o długim ogonie (ze względu na swoją długość) ma mniejszą konkurencję niż słowo kluczowe o krótkim ogonie, co ułatwia ranking treści.

SERPs porównując krótkie vs długie słowa kluczowe dla początkującego SEO tip

Możesz spojrzeć na krótki i długi ogon w ten sposób:

Słowa kluczowe o krótkim ogonie są jak sportowcy olimpijscy, podczas gdy słowa kluczowe o długim ogonie są jak sportowcy ze szkół średnich. Jeśli nie wyszkoliłeś lub nie zbudowałeś swojej witryny do poziomu Olimpijskiego, będziesz miał problem z pozycją na szczycie wyników wyszukiwania. Na poziomie szkoły średniej masz jednak doskonały punkt wyjścia.

3. Zrozumieć 3 różne intencje wyszukiwania

Oprócz długiego i krótkiego ogona należy również wziąć pod uwagę trzy intencje użytkownika:

Nawigacja: osoba chce przejść do określonej strony internetowej, takiej jak Apple lub Facebook.

Informacje: osoba chce informacji na temat, na przykład jak toczyć sushi.

Transakcyjny: osoba chce kupić produkt, taki jak wałek do sushi.

Ważne jest, aby zrozumieć te intencje, ponieważ będą one miały wpływ na to, które słowa kluczowe kierujesz.

Na przykład strona usługi lub produktu powinna być skierowana na słowo kluczowe transakcyjne, a post na blogu na słowo kluczowe informacyjne. Jeśli wyszukujesz potencjalne słowa kluczowe w Google (przed napisaniem treści i optymalizacją stron), możesz określić intencję wyszukiwania na podstawie wyników.

4. Zbadaj odpowiednie słowa kluczowe za pomocą odpowiednich narzędzi

Gdy już wiesz, na których słowach kluczowych się skupić, możesz zacząć badać je za pomocą takich narzędzi, jak:

CENA NARZĘDZIA DO BADANIA SŁÓW KLUCZOWYCH

Google Autocomplete

Free

KeywordTool

$89 - $199 / mo.

Google Keyword Planner

Free

KeywordsFX

Free

AnswerThePublic

$0 - $99 / mo.

Masz wiele darmowych opcji jako początkujący SEO, więc eksperymentuj, aby zobaczyć, który z nich najbardziej Ci się podoba.

W miarę rozwoju inicjatyw SEO możesz pomyśleć o zainwestowaniu w płatne narzędzie, takie jak KeywordTool. Możesz nawet zdecydować się na zainwestowanie w zestaw narzędzi SEO, takich jak Ahrefs, który oferuje narzędzia do badania słów kluczowych,badania konkurencji, analizy linków zwrotnych i innych.

5. Wybierz podstawowe (i Powiązane) słowa kluczowe dla każdej strony

Po rozpoczęciu optymalizacji witryny rozpoczniesz od zbadania kluczowych słów kluczowych dla swoich stron.

Na przykład, jeśli masz stronę informacyjną na temat zwijania sushi, możesz uczynić" jak zwijać sushi " słowem kluczowym ze względu na jego dużą objętość wyszukiwania. Oprócz słowa kluczowego core, chcesz również skompilować od dwóch do trzech powiązanych słów kluczowych.

Możesz znaleźć te słowa kluczowe za pomocą narzędzi do badania słów kluczowych.

Jeśli używasz Google jako narzędzia do badania słów kluczowych, na przykład, możesz spojrzeć na funkcję Wyszukiwarki "wyszukiwania związane z [słowem kluczowym]", która pojawia się na dole wyników wyszukiwania, aby znaleźć podobne słowa kluczowe. Możesz też użyć funkcji autouzupełniania, aby odkryć inne słowa kluczowe.

Porada dla początkujących SEO: badanie słów kluczowych na przykładzie Google

Następnie możesz wprowadzić te słowa kluczowe do Google Keyword Planner, aby uzyskać następujące dane:

Wielkość wyszukiwania

Konkurencja

Oferty

Porada dla początkujących SEO: narzędzie słów kluczowych Google

Po uzyskaniu listy odpowiednich słów kluczowych możesz rozpocząć optymalizację treści. Aby uzyskać najlepsze wrażenia, Utwórz arkusz Google i wylistuj swoje strony, a także ich podstawowe i Powiązane słowa kluczowe. Ten arkusz może następnie służyć jako pomocne odniesienie dla Ciebie i Twojego zespołu.

6. Zoptymalizuj swoje znaczniki tytułowe — i zrób je pikantnymi

Twój tag tytułowy jest jak pierwsze spotkanie z kimś nowym — robi pierwsze (i trwałe) wrażenie. To pierwsze wrażenie decyduje również o tym, czy ktoś kliknie na Twoją stronę, czy na czyjąś, dlatego też informacyjne, zoptymalizowane i pikantne tytuły są koniecznością.

Co to jest pouczający, zoptymalizowany i pikantny tytuł? Dobre pytanie.

Pouczające: twój tytuł podsumowuje to, o czym jest Twoja strona, i bez kliknięcia-język przynęty.

Zoptymalizowany: tytuł używa słowa kluczowego core i ma co najmniej 55 znaków.

Pikantny: Twój tytuł sprawia, że czytelnicy są podekscytowani i ciekawi Twojej strony i jej zawartości.

Pamiętaj, że Twój tag tytułowy pojawia się w wynikach wyszukiwania, a nie na twojej stronie.

Przykład tagu tytułu dla początkującego SEO

Jeśli chcesz, możesz utworzyć inny tytuł na stronie (za pomocą tagu H1) dla swojej zawartości. Na przykład możesz napisać tag tytułowy "jak zrobić własne rolki Sushi (Infografika) | Allrecipes", ale następnie zrobić H1" jak zrobić Sushi.”

H1 przykład dla początkującego SEO tip

Upewnij się jednak, że Twój tag tytułowy i H1 współpracują ze sobą.

Jeśli użytkownicy klikną Twoją witrynę, a następnie pojawią się na stronie z tytułem, który wydaje się zbyt odległy od tagu tytułu, wrócą do wyników wyszukiwania. To działanie, z perspektywy Google, sprawia, że wydaje się, że Twoje treści nie są istotne dla użytkownika, co może prowadzić do niższych rankingów.

Zacznij pisać swój pierwszy zestaw znaczników tytułowych za pomocą następujących narzędzi:

CoSchedule Headline Analyzer

Sumo lista słów mocy

Moz Title Tag Length Checker

Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić znacznik tytułu później, więc skompiluj listę tytułów, aby spróbować.

7. Twórz Pouczające i zoptymalizowane meta opisy

Jeśli przeglądałeś kilka przewodników dla początkujących SEO, prawdopodobnie słyszałeś o Meta opisach, które pojawiają się pod tagami tytułowymi w wynikach wyszukiwania, i o tym, że nie służą one jako czynnik rankingowy — w przeciwieństwie do tagów tytułowych.

Nie oznacza to, że powinieneś wykluczyć meta opisy ze swojej strategii SEO.

Meta opis przykład dla początkującego SEO tip

Chcesz umieścić swoje słowa kluczowe (a nawet powiązane słowa kluczowe) w Meta opisach ze względu na użytkowników. Jeśli ktoś wyszukuje słowo kluczowe, które pojawia się w opisie meta, Google pogrubi to słowo kluczowe. Dla użytkowników może to sprawić, że Twoja strona będzie bardziej odpowiednia, co może skutkować kliknięciem.

Pogrubienie słowa kluczowego w przykładzie opisu meta dla początkujących SEO

Teraz ważne jest, aby wiedzieć, że Google często przepisuje twój opis meta.

Opis meta udostępniony przez Google VS. user-provided

Nawet jeśli napiszesz meta opis, który podsumuje Twoją zawartość i dopasuje limity znaków Meta description (które wynoszą 150 znaków), Google może nadal zdecydować się na ponowne napisanie meta opisu Twojej zawartości.

W porządku, zdarza się.

Nadal napisz opis meta, ponieważ jeśli Google używa Twojego opisu meta, będzie zawierał twój rdzeń, a może nawet powiązane słowa kluczowe. Te słowa kluczowe, jeśli są pogrubione, mogą pomóc zmotywować użytkowników do kliknięcia Twojej witryny, co może wysłać pozytywny sygnał do Google o twoich treściach i ich znaczeniu dla wyszukiwania.

8. Użyj słów kluczowych w nagłówkach i akapitach

Kolejna porada SEO dla początkujących? Wstaw słowa kluczowe w nagłówkach i treści.

Podczas gdy Google nie chciałby polegać na słowach kluczowych, są one kluczowym elementem algorytmu rankingowego. Słowa kluczowe pomagają Google określić, czy dana treść dotyczy określonego tematu lub zapytania. Dlatego zawartość (oprócz tagów tytułowych i meta opisów) powinna używać słów kluczowych.

Przykład wstawiania słów kluczowych dla początkujących SEO

Chcesz umieścić swoje podstawowe i Powiązane słowa kluczowe w dwóch miejscach:

Nagłówki, takie jak H1, H2s, H3s i tak dalej

Akapity, listy, tabele itd.

Na przykład, jeśli to możliwe, powinieneś umieścić swoje kluczowe słowo kluczowe w pierwszym akapicie. Jeśli użycie słowa kluczowego w tym momencie nie wydaje się naturalne, upewnij się, że używasz słowa kluczowego w pierwszych słowach 100 treści.

Średniej Wielkości Firmy Ufają WebFX

m3KPZ7pNsE9kB286